Інформація щодо обслуговування споживачів

Загальна інформація для споживачів.

Права та обов'язки споживача, постачальника та інших суб'єктів ринку електричної енергії України визначені законодавчими та підзаконними актами, що розміщені у розділі «Нормативні акти».

Обслуговування споживачів у частині отримання консультацій та інформації з питань укладення договору постачання електричної енергії споживачу, порядку та форми виставлення рахунку і здійснення розрахунків за електричну енергію тощо, здійснюється у центрі обслуговування споживачів, що розташований за адресою: вул. Ромен Роллана, буд. 12, м. Харків, 61058.

РОЗКЛАД РОБОТИ ЦЕНТРУ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ:

понеділок - п'ятниця - з 8-00 до 17-00
перерва з 12-00 до 13-00
субота, неділя – вихідні.

Розгляд звернень, скарг та претензій стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення про загрозу електробезпеки просимо надавати до центру обслуговування споживачів розташованого за поштовою адресою: вул. Ромен Роллана, буд. 12, м. Харків, 61058 або електронним шляхом, надіславши запит на електронну адресу tek@elcom.com.ua

Для отримання необхідної інформації у телефонному режимі, Ви можете звернутися до Кол-центру за номерами: (057) 751 05 90 (057) 714-45-90


Порядок звернень споживачів

  1. Як подати письмове звернення/скаргу/претензію/повідомлення про загрозу електробезпеці до ТОВ «ТЕК «ЕЛКОМ»:
    • надіслати на поштову адресу: вул. Ромен Роллана, буд. 12, м. Харків, 61058;
    • особисто передати до Центру обслуговування споживачів за зазначеною вище адресою;
    • під час особистого прийому керівництвом Товариства;
    • надіславши на електронну адресу tek@elcom.com.ua;
    • зателефонувавши до Кол-центру за номерами: (057) 751 05 90 (057) 714-45-90
  2. Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці:
    • обов’язково повинно бути вказано: повна назва споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
    • викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
    • письмове звернення/скарга/претензія/повідомлення про загрозу електробезпеці повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії/повідомленні про загрозу електробезпеці в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.
  3. Розгляд звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці, надісланого до ТОВ «ТЕК «ЕЛКОМ»: за наявності в зверненні/скарзі/претензії/повідомленні про загрозу електробезпеці вказаної адреси зворотного зв’язку зі споживачем (поштової адреси, електронної пошти, номеру телефонів) надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці та строки його розгляду здійснюється протягом 3-х робочих днів від дня отримання такого звернення/скарги/претензії/повідомлення про загрозу електробезпеці. Будь-які інші звернення/скарги/претензії розглядаються в терміни визначені чинним законодавством України.
  4. Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів. «Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів з метою оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.
    1. Дії працівників споживача або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:
      1. Строк подачі інформації: негайно.
      2. Кому подається інформація: до Кол-центру за номерами:
        (057) 751 05 90, (057) 714-45-90 або на електронну адресу tek@elcom.com.ua.
      3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події, сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося через засоби зв`язку або нарочним безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві для споживачів до Кол-центру за номерами: (057) 751 05 90, (057) 714-45-90 або на електронну адресу tek@elcom.com.ua
    2. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці:
      1. Строк подачі інформації: негайно.
      2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об'єктах: повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, а також до до Кол-центру за номерами: (057) 751 05 90, (057) 714-45-90 або на електронну адресу tek@elcom.com.ua
      3. Порядок дій: керівники на місцях перш за все повинні об’єктивно оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати за необхідності надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій у майбутньому.

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати до Кол-центру за номерами: (057) 751 05 90, (057) 714-45-90 або на електронну адресу tek@elcom.com.ua. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».